سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حل مشکل نمایش ندادن پیج رنک در اسکریپت تبادل لینک خودکار

حل مشکل نمایش ندادن پیج رنک‌ در اسکریپت تبادل لینک خودکار

حل مشکل نمایش ندادن پیج رنک‌ در اسکریپت تبادل لینک خودکار

بعد از حل مشکل نمایش ندادن پیج رنک‌ها در اسکریپت PHP Link Manager یا همون تبادل لینک اتوماتیک 3 طرفه ، توی نظرات کاربران متوجه شدیم مشکل دیگه‌ای که در اسکریپت هست که باعث نمایش داده نشدن تصویر کوچک کنار لینک های ویژه میشه که در این مطلب به حل این میپردازیم ..

اول اینکه این مشکل فقط در اسکریپت نسخه 1.6 که اکثر دوستان استفاده میکنند وجود داره که دلیلش هم یک چیز خیلی ساده هستش و در نسخه‌ی 1.7 اصلاح شده .. البته اسکریپتی که ما منتشر کردیم به 1.7 آپدیت شده بودش ..به طوری که آدرس سایت مورد نظر در مقابل = قرار گرفته و ThumbShot سایت مورد نظر لود میشد ، ولی حالا این سایت به هر دلیلی از دسترس خارج شده و دیگه تصویر مورد نظر لود نمیشه و اون بخش خالی میمونه ..

 برای درست شدن این مشکل ابتدا وارد پنل مدیریتی اسکریپت بشید و از بالا “تنظیمات” رو بزنید و وارد بخش تنظیمات اسکریپت بشید ..حالا تغییرات رو ذخیره کنید و صفحه‌ی تبادل لینکتون رو رفرش کنید ، متوجه میشید که تصاویر کوچک لود میشه ..تذکر : اگه تصویر کوچک در کنار آدرس مورد نظر لود نشد و با تصویر Image Coming Soon مواجه شدید دلیل بر اشتباه بودن کار نیست ، این یعنی اینکه تصویر thumbshot برای آدرس مورد نظر آماده نیست و احتمالا تا چند وقت بعد تصویر جایگزین خواهد شد ، بیشتر اوقات این اتفاق برای ساب‌دامین‌ها و وبلاگ‌ها می‌افته ..